A Tavex sütiket használ a felhasználói élmény javítása érdekében. Ha továbbra is használja a weboldalunkat anélkül, hogy megváltoztatná a beállításait, beleegyezik abba, hogy a Tavex webhelyéről sütiket kapjon. További információ a sütikre vonatkozó irányelveinkről.
Kérjük, válassza ki, hogy mely sütiket engedélyezi számunkra
A sütik kis betűkből és számokból álló fájlok, amelyek letöltődnek és elmentődnek a számítógépére vagy egy másik eszközre (például mobiltelefonra, táblagépre), és elmentik a böngészőbe, miközben a webhelyet látogatja. Használhatók a webhelyen meglátogatott oldalak nyomon követésére, a megadott információk mentésére vagy a beállítások, például a nyelvi beállítások emlékezetére, mindaddig, amíg a webhelyet böngészi.
Miért iratkozzon fel és igényeljen Tavex azonosítót?
A fiókjában biztonságosan tároljuk vásárlói információit
Kövesse naponta, hogyan teljesítenek a beruházásai
Könnyen és gyorsan újrarendelhet
Válasszon új termékeket a portfóliójához
Intézze befektetéseit gördülékenyen és örömmel
Problémái merülnének fel?
A jelszó visszaállítása egyszerű
Küldünk egy rövid e-mailt utasításokkal
Állítsa vissza a Tavex ID jelszavát
Csupán néhány kattintás az egész, és újra élvezheti fiókját
Foglaljon időpontot ingyenes tanácsadásra
Válasszon ki egy Tavex tanácsadót, és lépjen közvetlen kapcsolatba velünk, több mint 11 országban. Az ügyfélszolgálatunkkal is kapcsolatba léphet a tavex@tavex.hu e-mail címen vagy a +36 20 225 1515 telefonszámon.
Ha megsérült a termék, akkor sem kell aggódnia. A Tavex sérült arany- és ezüst termékeket is vásárol. A sérült érmék és rudak felvásárlásakor azonban fontos a sérülés mértéke, ugyanis ez nagyban befolyásolja a termék végleges árát. A megrongálódott vagy hibás áruk és a hibátlan állapotú rudak és érmék ára eltérő. Magától érthető, hogy a sérült termék ára valamivel alacsonyabb az új termékénél. Kizárólag az ékszerek esetében nem számít, ha a termék sérült. Az ékszereket minden esetben a törtarany felvásárlási ára szerint vásároljuk fel.
A Tavex vevőként és eladóként egyaránt jelen van a piacon. Így a termékek vásárlásakor bizonyos minőségi követelményeink vannak. A termékeinket maximális minőségben szeretnénk tovább értékesíteni a vásárlóinknak. Ezért fenntartjuk a jogot, hogy a webáruházunkban megadott vétélárnál alacsonyabb árral vásároljunk vissza a termék(ek)et, ha esetleg valamilyen minőségi hibát találunk.
PAMP Fortuna eredeti csomagolásban
Az adott termék oldalán mindig látja azt az árat is, amelyet a Tavex a hibátlan állapotú termékért kínál. A Tavex mindig feltűnteti a termék vételárát és az eladási árát is. Pl. a 100 grammos PAMP Fortuna aranyrudat zárt műanyag csomagolásban értekesítik. Ha az eredeti csomagolás sérült vagy a terméket kivették a csomagolásból, akkor a vételár is változik. Ebben az esetben a Tavex már nem tudja a termék oldalán megjelenő vételárral megvásárolni a terméket. A termékek károsodásának elkerülése érdekében javasoljuk, hogy az érméket mindig az eredeti műanyag kapszulákban tartsa. A rudak és érmék eredeti csomagolását ne törje fel!
Tehát ha megsérült a termék, ugyanúgy el lehet ezt hozni hozzánk és mi teszünk Önnek egy árajánlatot.