Árértesítés hozzáadása

Általános szerződési feltételek

A termékek megrendelésénél és megvásárlásánál a Tavex www.tavex.hu címen elérhető online áruházában a Felhasználási feltételek a következőkre vonatkoznak:

  1. Rendelés leadása
  2. Befektetési arany és ezüst értékesítése a Tavex számára
  3. Fizetés és megrendelés véglegesítése
  4. Rendelések szállítása
  5. Átvétel a Tavex üzletből
  6. Rendelés törlése
  7. Megrendelés visszavonása
  8. Garanciák
  9. Árak
  10. Vásárlói információ
  11. Egyéb információk

1. Rendelés leadása a Tavexnél

1.1 Online megrendelés leadása a Tavexnél a www.tavex.hu webáruházon keresztül vagy a Tavex-szel közvetlen kapcsolatba lépve lehetséges. Ilyen megrendelés leadása az adott terméknek a feltüntetett áron történő megvásárlására irányuló szándéknak minősül.

1.2 Az online megrendelés után a termékre vonatkozó megrendelést a webshop automatikusan eljuttatja az ügyfélhez e-mailben vagy közvetlen kapcsolatfelvétel esetén a Tavex munkatársán keresztül. 

1.3 A vásárlási megrendelésben szereplő ajánlatot az Ügyfél által elfogadottnak kell tekinteni a Tavex felé történő fizetés megindításakor.

1.4 A Tavex által forgalmazott összes termék részletei és specifikációi megtalálhatók a Tavex weboldalán.

1.5 Online vásárlás esetén a fizetés azonnali banki utalással kerül kiegyelnítésre. Lehetőség van az online leadott rendelésért is készpénzzel fizetni, abban az esetben a fizetés a rendelés leadását követően legfeljebb 24 órán belül személyesen a Tavex Kft. irodájában történik. A fizetés magyar forintban történik, hacsak az Ügyfél a Tavex-szel kifejezetten nem másképp állapodott meg.

2. Befektetési arany és ezüst értékesítése a Tavex számára

2.1 A Tavex a megvásárolt termékekért banki utalással vagy aTavex Kft. irodájában készpézben fizet. A fizetés magyar forintban (HUF) történik, hacsak az ügyféllel kifejezetten nem másképp állapodtak meg. A Tavex kifizetései további, járulékos költségeket vonhatnak maguk után.

2.2 A Tavex vételi árai csak magánszemély Ügyfekre és a velük kötött nem szokatlanul nagy értékekre (max. 50 000 000 forint) vonatkoznak. Vállalati Ügyfelekre, illetve szokatlanul nagy ügyletekre korrigált árak és feltételek vonatkozhatnak.

2.3 A Tavex olyan vásárlási ajánlatot ad ki a felvásárolni kívánt termékekre, amelyben kifejezetten fel kell tüntetni a vásárlási feltételeket, itt az egyes termékek árát külön, valamint a teljes árat, mint végösszeget. A vásárlási ügyleteket további díjak terhelhetik. A tranzakció véglegesítésekor az összes alkalmazandó költséget és transzferdíjat fel kell tüntetni az ajánlati dokumentumban.

2.4 Az ajánlatokat, amelyeket az ügyfél a Tavex-től kapott, az ajánlatban felsorolt ​​határidőn belül, de legkésőbb az ajánlat kézhezvételétől számított 4 órán belül el kell fogadni.

2.5 Abban az esetben, ha a Tavex-be szállított termékek szállítás közben megsérültek (pl. sérült csomagolás, érmék vagy rudak karcos felülete stb.), a Tavex nem jogosult fenntartani az adott termék felajánlott vételárát (felvásárlási árát), hanem a törtarany vagy -ezüst árát alkalmazza az adott termék tisztaságától függően.

2.6 A Tavex-nek joga van roncsolásos teszteket vagy roncsolásmentes vizsgálati módszereket alkalmazni a termék tisztaságának vagy a Tavex-nek eladott termék hitelességének ellenőrzésére. A roncsolásos anyagvizsgálat csak akkor használható, ha az ügyfél kifejezetten hozzájárult az ilyen típusú vizsgálatokhoz. A Tavex jogosult elutasítani az ajánlattételt az Ügyfél számára, ha az arany vagy ezüst tartalma vagy a termék hitelessége nem határozható meg. A Tavex nem vonható felelősségre a roncsolásos anyagvizsgálat alkalmazásából eredő sérülésekért.

2.7 A vételárat a Tavex legkésőbb 2 banki napon belül kifizeti az ügyfélnek, miután az elfogadta az ajánlatot.

3. Fizetés és megrendelés véglegesítése

3.1 A Tavextől vásárolt termékekért banki utalással vagy a Tavex Kft. irodájában készpézben fizethet. A megrendelt termékek kifizetése egyetlen részletben történik, nem részletekben.

3.2 Fizetés banki átutalással
A megrendelt áruk kifizetését legkésőbb a megrendelés leadásának napján át kell utalni a Tavex részére. Ha az átutalás a banki vagy az online banki nyitvatartási idő miatt nem lehetséges, a vételárat legkésőbb a következő banki napon át kell utalni.
Az ajánlat számát fel kell tüntetni az átutalás részleteiben.
Ha a Tavex a megbeszélt határidőn belül nem kapja meg a vételárat, a leadott rendelés automatikusan törlésre kerül. A rendelés késedelmes fizetés miatt történő törlése esetén a Tavex nem vállal felelősséget az ezzel kapcsolatos károkért.

3.3 Kártyás fizetések.
Jelenleg a Tavex-nél nincs lehetőség bankkártyás fizetésre.

3.4 Készpénz
Készpénzes fizetés abban az esetben lehetséges, ha a rendelés leadása után minél gyorsabban, de legkésőbb 24 órán belül személyesen befárad a Tavex Kft. irodába és itt kifizeti a rendeléskor fixált összeget. Így pl. a hétvégén leadott rendeléseknél nem tudjuk a rögzitett árat tartani, mivel az irodánk hétvégén zárva tart és a készpénzes fizetés nem lehetséges.

3.5 A Tavex attól függően állít ki áfás vagy áfa nélküli számlát magyar forintban (HUF), hogy a megvásárolt termékek az áfa-körbe tartoznak-e vagy sem. A számlán külön kell feltüntetni az egyes megvásárolt termékeket és azok árát, a vásárláshoz kapcsolódó egyéb szolgáltatásokat és annak árát (pl. Szállítási és kezelési díj), a termék (ek) áfájának összegét (ha vannak ilyenek).

4. Szállítás és Kézbesítés

4.1 A Tavex Kft. a megvásárolt termékeket akkor szállítja ki, miután a teljes vételár megérkezett a Tavex Kft. bankszámlájára. A termékek csomagolás- és szállításkész állapotáról egy értesítő e-mailt küld az Ügyfélnek. A Tavex nem küld fizetési bizonylatokat.

4.2 A követési számot egy külső kézbesítési szolgáltató (például UPS/Fedex) biztosítja az ügyfél számára. Időbeli késések történhetnek attól a pillanattól kezdve, hogy a vevő megkapja a követési számot, egészen a csomag pontos helyének felkutatásáig.

4.3 Arra törekszünk, hogy a megrendelt termékeket legkésőbb a fizetés beérkezését követő következő munkanapon kiszállítsuk. A Tavex azonban nem felelős a késedelmes szállításokért, ha a késedelem olyan esemény, tény vagy körülmény következménye, amely jelentősen akadályozza vagy megterheli a szállítást, és amelyre a Tavex nincs hatással (pl. természeti katasztrófák, meghibásodások, robbanások, korlátozások teherszállításban stb.).

4.4 Ha a megrendelt áruk elfogynak, a Tavex felveszi a kapcsolatot az ügyféllel, és póttermékeket kínál. Ha a termékek cseréje nem lehetséges, a Tavex törli a megrendelést és visszatéríti a vételárat az Ügyfélnek.

4.5 A Tavex főszabálya, hogy az összes csomagot személyesen átadja a Futárnak és az átvevőnek átvételkor alá kell írnia a csomag kiszállításáról az átvételi igazolást.

4.6 Minden megrendelést biztosított értékű csomagként szállítunk.

4.7 A Tavex weboldalán feltüntetett szállítási költségek csak a magyarországi szállításokra vonatkoznak. A Magyarországon kívüli szállításokat külön kell egyeztetni a Tavexszel telefonon vagy e-mailben történő kapcsolatfelvétel útján. A Magyarországon kívüli szállításokról a Tavex az általa által kibocsátott ajánlatban tájékoztatja az Ügyfelet a pontos, Magyarországon kívüli szállítási költségekről. A Tavex által kiszámított szállítási költségek a Magyarországon kívüli szállítások esetén csak egy adott megrendelésre vonatkoznak, és mindenképpen feltételesek és csak akkor kötelezőek a Tavex számára, ha a teljes vételár kifizetése megtörtént a 3.1. szerint.

4.8 A Tavex nem alkalmazhat és nem számíthat fel további adminisztratív, kezelési vagy szállítási költségeket, csak a Tavex által kibocsátott ajánlatban feltüntetett díjakat.

4.9 A Tavex a termékek vevőnek történő kiszállítását megelőzően megkövetelheti az Ügyféltől, hogy mutasson be egy érvényes, államilag kiállított személyazonosító okmányt vagy dokumentumot, amely a tranzakció során felhasznált pénzeszközök eredete igazolásához szükséges, hogy a tranzakció érvényes jogszabalyok szerint történjen és megfeleljen a Tavex belső eljárásai és szabályozási követelményeinek.

5. Átvétel a Tavex üzleteiből

5.1 A kifizetett és az üzletünkben átvehető megrendeléseket csak annak a személynek adjuk át, akinek a bankszámlájáról a fizetést teljesítették. A megrendelt termékek átvételénél érvényes fényképes személyazonosító igazolványra és lakcímkártyára van szükség.

5.2 A Tavex az átvételt megelőzően és / vagy az átvétel időpontjában megkövetelheti az Ügyféltől, hogy az mutasson be egy érvényes, államilag kiállított személyazonosító okmányt vagy dokumentumot, amely a tranzakció során felhasznált pénzeszközök származására vonatkozik, hogy a tranzakció érvényes jogszabalyok szerint történjen valamint a Tavex belső eljárásainak és szabályozási követelményeinek való megfelelés céljából.

5.3 A csomag átvételénél vagy a futártól történő csomagátvételnél az Ügyfél köteles szemrevételezéssel ellenőrizni, hogy a csomagolás sértetlen-e, és nincs-e rajta nyilvánvaló külső sérülés. Az Ügyfélnek meg kell tagadnia a csomag átvételét, ha a csomag felnyitásának vagy manipulálásának nyilvánvaló jelei vannak. Felhívjuk figyelmét, hogy a Tavex által szállított összes csomag biztonságosan több rétegben van csomagolva, és a kisebb sérülések (karcolások, sérült sarkok) a kopás normális jelei, amelyek gyakran előfordulnak a szállítás során.

5.4 A termék csomagjának kézhezvétele után az ügyfél köteles ellenőrizni, hogy a beérkezett termékek típusa, minősége és mennyisége megfelel-e az ajánlatban felsoroltaknak. Probléma vagy ellentmondás esetén az Ügyfélnek azonnal, de legkésőbb a megvásárolt termékek kézhezvételét követő egy napon belül kapcsolatba kell lépnie a Tavex-szel. A nemesfém termékek kereskedelmének jellege miatt ilyen panaszok benyújtására a későbbiekben nincs mód.

5.5 A Tavexre vonatkoznak a pénzmosás elleni jogszabályok és előírások, és kielégítő vizsgálatot kell lefolytatnia annak biztosítása érdekében, hogy a szükséges ismeretekkel rendelkezzék Ügyfeleiről és tranzakcióiról. A Tavex megvédi Ügyfeleit a kártyacsalásoktól, banki csalásoktól és személyazonosság-lopásoktól, stb. Ezen okok miatt a Tavex fenntartja a jogot, hogy bármikor kérje Ügyfeleitől a pénzeszközök származását igazoló dokumentumokat és dokumentációkat annak érdekében, hogy megfelelő vizsgálatokat hajtsanak végre ezek célok, illetve kötelezettségek teljesítése érdekében. A Tavex bármely tranzakciót elutasíthat, ha bármilyen okból ezek a vizsgálatok nem kielégítő kockázati szintet biztosítanak a Tavex számára.

6. Megrendelés törlése a Tavex részéről

6.1 A Tavex fenntartja a jogot a megrendelés törlésére, ha a tranzakció különleges körülmények miatt lehetetlen.

6.2 A megrendelés törléséhez vezető okok a következők lehetnek: .

  • számítógépes összeomlás vagy webhelyhibák, amelyek zavarják a termékek áraira és készleteire vonatkozó adatokat
  • szállítással kapcsolatos problémák – amikor a megrendelt áruk nem a tervek szerint érkeznek
  • jelentős eltérések (+/- 10%) a devizák, az arany és az ezüst világpiaci árában.

6.3 A Tavex részére a termékekért a Tavex által ésszerű határidőn belül nem teljesített fizetést azonnal, de legkésőbb 5 banki napon belül visszatérítjük az Ügyfél által megadott bankszámlára, miután az Ügyfelet értesítettük a megrendelés törléséről.

6.4 A Tavex nem felel semmilyen veszteségért, nyereségkiesésért vagy más hasonló körülményért, amely a megrendelés törlése következtében felmerülhet.

7. Rendelés visszavonása

7.1 A Tavex webshopján keresztül végrehajtott vásárlásokra nem vonatkozik az elállási jog (elállás).

7.2 A nemesfém-termékek ára a tőke- és árupiac ingadozásaitól függ, ezért a 45/2014. Kormányrendelet 29. szakasza 1. pontjának b) alpontja szerint a Tavexnél történő vásárlás esetén nincs elállási jog. (II.26.)

7.3 Az ügyfelek mindig eladhatják a megvásárolt arany- vagy ezüsttermékeiket a Tavex-szel az aktuális felvásárlási listaárak szerint.

8. Garanciák 

8.1 A Tavex a nem megfelelőségért kártérítést nyújt a Polgári Törvénykönyv (kellékszavatosság) rendelkezéseinek megfelelően. Általános szabály, hogy ez a díjazás magában foglalja a Tavex webhelyén található termékleírásnak nem megfelelő termék vagy termékek cseréjét. A Tavex ilyen ellentételezésre vonatkozó kötelezettsége ésszerű időn belül lejár attól a naptól számítva, amikor az árut az ügyfél átvette. A fenti feltételek ésszerű időtartama 1 hét.

9. Árak

9.1 A Tavex honlapján szereplő összes ár és a Tavex által kibocsátott ajánlatok magyar forintban (HUF) vannak feltüntetve.

10. Vásárlói információk

10.1 A Tavex a vonatkozó szabályoknak és előírásoknak megfelelően rögzíti az Ügyfelek adatait, és csak abban az esetben használja fel azokat, ha a Tavex-nek fel kell vennie a kapcsolatot az ügyféllel egy adott megrendeléssel kapcsolatban.

10.2 A Tavex nem hoz nyilvánosságra, nem cserél és nem szolgáltat vevői információkat harmadik feleknek, kivéve a hatályos törvények által előírt kötelező adatszolgáltatást és a Tavex alvállalkozóit, az utóbbi esetben csakis a megrendelés teljesítéséhez szükséges mértékben. Az Ügyfelek adatait minden esetben a megrendelések teljesítése és megerősítése céljából tároljuk, és csak addig, amíg ez szükséges, vagy a vonatkozó kötelező szabályok megkövetelik. A Tavex-nek mindenkor meg kell felelnie a hatályos adatvédelmi rendelkezéseknek.

11. Egyéb információk

11.1 A Tavex jogosult a jelen Általános Szerződési Feltételeket a jövőben hatályba léptetni, a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően módosítani, ezek a módosítások a Tavex weboldalán keresztül elérhetővé válnak. A visszamenőleges hatályú módosításokat kifejezetten kizártuk.

11.2 A fogyasztói jogviták rendezéséhez az Ügyfél jogosult a megyei ipari és kereskedelmi kamarák által működtetett választott bíróságokra. További információk ITT találhatók.

11.3 A Tavex nem köteles semmilyen ajánlatot elfogadni, és nem köteles semmilyen megállapodást kötni. A Tavex önként dönt az ajánlatok elfogadásáról és elutasításáról.

11.4 A www.tavex.hu oldalon leadott megrendelés megköveteli, hogy az ügyfél vállalja a technológiai meghibásodások kockázatát. A Tavex nem vállal felelősséget olyan meghibásodásokból, csatlakozási hibákból és egyéb vis maior körülményekből eredő károkért, amelyek pl. a Tavex weboldalán keresztül történő megrendelés folyamata, a megrendelések visszaigazolása, az e-mail-váltás és a fizetés.

Kérdések

Ha bármilyen kérdése van online áruházunk használatával kapcsolatban, hívjon minket bátran a +36 (20) 225-1515-ös telefonszámon, vagy küldjön e-mailt a tavex@tavex.hu címre.