A Tavex sütiket használ a felhasználói élmény javítása érdekében. Ha továbbra is használja a weboldalunkat anélkül, hogy megváltoztatná a beállításait, beleegyezik abba, hogy a Tavex webhelyéről sütiket kapjon. További információ a sütikre vonatkozó irányelveinkről.
Kérjük, válassza ki, hogy mely sütiket engedélyezi számunkra
A sütik kis betűkből és számokból álló fájlok, amelyek letöltődnek és elmentődnek a számítógépére vagy egy másik eszközre (például mobiltelefonra, táblagépre), és elmentik a böngészőbe, miközben a webhelyet látogatja. Használhatók a webhelyen meglátogatott oldalak nyomon követésére, a megadott információk mentésére vagy a beállítások, például a nyelvi beállítások emlékezetére, mindaddig, amíg a webhelyet böngészi.
A gyakori kérdések menüpont alatt megosztjuk Önnel a leggyakrabban feltett kérdéseket és az azokra adott válaszokat. Ha az itt felsoroltakon kívül lenne még kérdése, bátran forduljon segítőkész ügyfélszolgálatunkhoz! Hívjon minket vagy indítson beszélgetést a honlapunkon és igyekszünk válaszolni minden kérdésére!
Minden termékekkel, fizetéssel és szállítással kapcsolatos információt megtalál ezen a felületen.
A fizetési lehetőségek a vásárlási és a szállítási módok függvényében változnak.
A Tavex ügyfeleinek két lehetősége nyílik arra, hogyan szeretnének befektetési aranyat és/vagy ezüstöt vásárolni. Először is a termékeket megrendelheti a webáruházunkban, illetve meglátogathatja a budapesti irodánkat, ahol személyesen kifizetheti és átveheti a termékeket. Az irodánkban való átvételhez mindenképpen időpont egyeztetés szükséges. Az általános szerződési feltételeink szerint a fizetőnek és a kedvezményezettnek mindig ugyanannak a személynek kell lennie. Ez vonatkozik mind a webáráházunkban, mind az irodánkban történő vásárlásra.
Fizetési lehetőségek online rendelés esetén
A webáruházunkban banki átutalást valamint készpénzes fizetést fogadunk el.
A. Banki átutalással történő fizetés.
Miután a webáruházunkban leadta a rendelését, kapni fog tőlünk egy automatikus e-mailt. Ebben elküldjük Önnek a pontos fizetési részleteket tartalmazó árajánlatot. Az ajánlat egyebek mellett a banki átutaláshoz szükséges adatokat is tartalmazza. Kérjük, ne felejtse el a közleményben megadni az árajánlat számát (általában egy négyjegyű szám)!
Ha átutalással fizet, kérjük, a következőket mindenképpen figyelembe venni:
A belső szabályzatunk szerint, Revolut-ról érkező utalást nem áll módunkban elfogadni.
Az utalás átfutási ideje – Az átfutási idő akár 1-3 munkanap is lehet banktól függően.
Az utalási limitek és díjak – A Tavexnél nincs maximum vagy minimum utalási összeg, és nem számítjuk fel semmilyen tranzakciós díjat.
Fizetés devizában. Ha más pénznemben kívánja átutalni a vásárlás végösszegét, pl. EUR, USD, GBP, PLN, RON, BGN, DKK, SEK vagy NOK, kérjük előtte vegye fel velünk a kapcsolatot a +36 20 225 1515 telefonszámon vagy az e-mail címünkön.
B. Fizetés bankkártyával (jelenleg NEM elérhető)
Fizetési lehetőségek az irodánkban
Előzetes egyeztetés után az irodánkban is le lehet bonyolítani az üzletet. Fizetési lehetőségek az irodánkban a következők: készpénz, banki átutalás.
Készpénz:
Irodánkban fizethet készpénzben is, azonban ebben az esetben mindenképpen vegye fel velünk a kapcsolatot időpont egyeztetés céljából! Továbbá tájékoztatjuk, hogy készpénzes fizetés esetén az árfolyam változása miatt, a webshopunkban leadott rendelés pontos összegét nem tudjuk garantálni. Elérhetőségeinket itt találja.
A készpénzes fizetés fokozott átvilágítás tárgyát képezheti. Érvényes személyigazolványt és a pénzeszközök eredetével kapcsolatos dokumentáció másolatát is elkérhetjük Öntől.
Banki átutalás:
Az irodánkban lebonyolított tranzakciókra, így a banki átutalással történő fizetésre is ugyanazok a feltételek vonatkoznak, mint a webáruházunkon keresztül elküldött megrendelésekre.
Bankszámláink:
Gránit Bank: 12100011-10614415
IBAN: HU15121000111061441500000000
Magnet Bank: 16200010-10122194
IBAN: HU85162000101012219400000000
Pénzmosás elleni előírások
A bankokhoz hasonlóan nekünk is pénzmosás megelőzési rendszert kell működtetnünk és bizonyos belső szabályzatokat alkalmaznunk. A magyar törvények értelmében kérnünk kell vásárlóinktól az érvényes személyazonosság igazolásra alkalmas okmányt és egy bizonyos összeghatár felett a pénz eredetére vonatkozó dokumentáció másolatát. Ezzel kapcsolatos bővebb információért vegye fel velünk a kapcsolatot az elérhetőségeink egyikén.
Ritkán megesik, hogy a referencia-számot (más néven a rendelés számát) az ügyfél elfelejti feltüntetni az utalás során. Általában minden számlának különböző a végösszege, úgyhogy a többi adat segítségével azonosítani tudjuk a rendelést és ezt egy adott utaláshoz kötni. De javasoljuk, hogy tájékoztasson minket, ha ilyesmi előfordult. Vegye fel velünk a kapcsolatot az elérhetőségeinken keresztül.